
U sklopu svojih kontinuiranih aktivnosti za jačanje brenda i unapređenje korisničkog iskustva, kompanija X express organizovala je jedinstven događaj sa ciljem promovisanja online kupovine i svoje pozicije kao pouzdanog partnera za dostavu.
Ovaj događaj, održan pod sloganom "Šta je bolje od šopinga po visokim temperaturama? Online šoping!", uspješno je privukao veliku pažnju javnosti i ponudio niz kreativnih i interaktivnih aktivnosti za sve posjetioce.
Centralni dio događaja bila je posebno dizajnirana „X instalacija“, koja u realnom vremenu mjeri temperaturu vazduha. „X“ velikih dimenzija je postao glavna atrakcija, privlačeći posjetioce da učestvuju u foto izazovu. Najkreativnije fotografije biće nagrađene vrijednim poklonima, što je dodatno izazvalo interesovanje prisutnih i uspješno promovisalo interakciju sa brendom.
Jedna od najuzbudljivijih aktivnosti bila je "Potraga za X blagom," koja je privukla posjetioce svih generacija. Pobjednik ove potrage je kući odnio vrijedan fotoaparat, savršen alat za stvaranje novih uspomena.

Direktorica marketinga X express-a, Ivona Zucchiatti, iskoristila je priliku da istakne važnost ovakvih događaja za kompaniju. "Naš cilj je da kroz inovativne događaje dodatno približimo naš brend korisnicima i pokažemo im prednosti online kupovine, posebno u vrelim ljetnjim danima. Vjerujemo da ovakva iskustva jačaju našu povezanost sa zajednicom " izjavila je ona.
Organizacijom ovog događaja, X express je još jednom potvrdio svoju posvećenost korisnicima, naglašavajući svoju ulogu kao pouzdanog partnera koji omogućava brzu i sigurnu dostavu, prilagođenu potrebama savremenih potrošača.












